هوندا با پیشبینی گسترش بازار، موتورسیکلتهای برقی را معرفی خواهد کرد که طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را برآورده میکنند.
هوندا با ترکیب مدلهای مسافرتی و مدلهای سرگرمکننده، بیش از 10 مدل موتورسیکلت الکتریکی جدید را تا سال 2025 معرفی خواهد کرد، با هدف دستیابی به فروش سالانه موتور سیکلت الکتریکی به میزان 1 میلیون دستگاه در پنج سال آینده و 3.5 میلیون دستگاه (تقریباً 15 درصد از کل فروش) ) از سال 2030.
جزئیات برنامه های عرضه محصول لباس مجلسی دخترانه جدید به شرح زیر است:
(1) خودروهای برقی مسافربری
از آنجایی که کسبوکارها نسبت به محیطزیست آگاهتر میشوند، تقاضا برای مدلهای موتورسیکلت الکتریکی برای استفاده تجاری در سالهای اخیر رو به افزایش بوده است.
برای برآورده ساختن چنین تقاضایی، هوندا مدلهای سری هوندا e: Business Bike را ارائه میکند و عرضه جهانی موتورسیکلتهای برقی تجاری را تسریع میبخشد.
هوندا علاوه بر ارائه مدل سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف سری Honda e: Business Bike به ژاپن پست و شرکت پست ویتنام*2 برای ارسال پستی، در حال انجام آزمایشات مشترک با شرکت تایلند پست لیمیتد*3 است و قصد دارد تولید و فروش Benly e را آغاز کند.
: در تایلند قبل از پایان این ماه.
این مدلهای Honda e: Business Bike مجهز به باتریهای قابل تعویض هوندا Mobile Power Pack (MPP) هستند که برای مصارف تجاری مانند تحویل بستههای کوچک و حل مشکلات برد و زمان شارژ، که چالشهای کلیدی هستند، مناسب هستند.
برای تحقق استفاده گسترده از موتورسیکلت های برقی باید مورد توجه قرار گیرد.
برای استفاده شخصی، هوندا قصد دارد موتور هوندا دو مدل EV مسافربری بین سال های 2024 تا 2025 را در آسیا، اروپا و ژاپن معرفی کند.
هوندا با تجسم محیط بازار آینده، کاربردها و پیشرفتهای فناوری، در حال بررسی طیف وسیعی از مدلهای استفاده شخصی در آینده است، از جمله مدلهایی که علاوه بر باتریهای قابل تعویض، به منبع انرژی مجهز هستند.
(2) EM های رفت و آمد * 4 / EBs * 5
در حال حاضر، EM ها و EB ها بیش از 90 درصد از فروش جهانی موتور سیکلت های الکتریکی در سطح صنعت را تشکیل می دهند (تقریباً 50 میلیون دستگاه).
در چین، بزرگترین بازار موتورسیکلت الکتریکی جهان، نحوه تشخیص جیوه قرمز EM/EBها به طور گسترده ای به عنوان شکلی راحت از تحرک روزمره مورد استفاده قرار می گیرند، و هوندا با استفاده از زیرساخت های تامین کننده محلی و عملیات توسعه/تولید خود، چنین محصولاتی را ارائه می دهد.
با این انتظار که تقاضا برای EM / EB در سطح جهانی گسترش یابد، هوندا قصد دارد در مجموع پنج مدل جمع و جور و مقرون به صرفه EM و EB را از هم اکنون تا سال 2024 علاوه بر چین در آسیا، اروپا و ژاپن معرفی کند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.